I har svaret – og vi lytter

15. december 2020

tophistorie

I november sendte vi en undersøgelse rundt blandt alle tømrermestre. Den er der mange af jer, der har svaret på, hvilket vi er meget taknemmelige for. Det I siger, tager vi til efterretning, så vi fremover kan blive en endnu bedre leverandør og samarbejdspartner.

I løbet af november var der mange af jer, der svarede på vores årlige tilfredshedsundersøgelse, som blev sendt til mere end 1000 tømrer. Det skal der lyde et stort tak for – I hjælper os nemlig i høj grad med at blive en bedre leverandør og samarbejdspartner.

En af de ting, I er enige om, er at vi skal blive bedre til at dele informationer med jer. Det gælder særligt, når det kommer til service:

- Vi kan ud fra undersøgelsen se, at vi ikke står skarpt nok på informationsudvekslingen. Og det er et vigtigt parameter, når du som tømrermester skal rådgive dine kunder. Det skal vi blive bedre til, ligesom vi skal forbedre kommunikationen i servicesager, så I holdes bedst muligt opdateret undervejs. Det er dog ikke noget, vi kan løse fra den ene dag til den anden, men vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at forbedre informationsniveauet herfra. Vi har allerede nogle konkrete tiltag i støbeskeen, fortæller vores salgsdirektør Trine Thomsen.

Vi skal fortsat inspirere jer
Vi kan også se i jeres svar, at I mener, vi er gode til at inspirere jer. Det er vi glade for at høre. Det er nemlig en af vores fornemmeste opgaver:

- Det er alfa og omega, at vi som leverandør kan inspirere jer. Derfor er det herligt at se, at vi scorer højt på det parameter, lyder det fra Trine Thomsen, som afslutter:

- Men vi vil selvfølgelig gerne blive endnu bedre. Derfor kommer nogle af mine kollegaer fra marketing til at gribe knoglen og ringe nogle af jer op i det nye år. Vi vil nemlig gerne have mere indsigt i, hvordan vi bedst inspirerer jer – og ikke mindst hvilken form for inspiration, I gerne vil have mere af.

Emner: Kundeundersøgelse

Seneste artikler

Populære artikler