I november udsendte vi vores årlige tilfredshedsundersøgelse blandt tømrermestre. Mange tak for jeres svar, som vi er taknemmelige for og naturligvis tager til efterretning, så vi fremover kan blive en endnu bedre leverandør.
Der skal lyde en stor tak til jer, der tog jer tid til at besvare vores årlige kundetilfredshedsundersøgelse i løbet af november. Jeres svar er i høj grad med til at gøre os klogere på, hvordan vi som leverandør kan blive endnu bedre.
- Vi kan fx konstatere, at vores fokus på at løse jeres servicesager hurtigere har båret frugt. Omvendt ved vi godt, at vi kan gøre det endnu bedre, også når det kommer til at holde jer løbende informeret i forbindelse med sager. Det arbejder vi videre på i 2022, fortæller vores salgsdirektør Trine Thomsen.
Undersøgelsen understreger desuden et behov for at gøre en indsats for at få flere af jer til at anvende vores reklamationssystem. På den måde kan vi nemlig hurtigere hjælpe jer, specielt hvis I sørger for at indtaste de rette oplysninger. Og hele formålet med det digitale værktøj er netop at forenkle og effektivisere processen for både jer og os.
Viden og inspiration skal prioriteres
Vi kan også se i jeres svar, at I henter nyttig viden i vores nyhedsbrev. Det er vi glade for:
- Som leverandør er det vigtigt for os at bidrage med viden og inspiration, der giver værdi i jeres arbejde. Derfor er det dejligt at se, at I finder vores nyhedsbrev brugbart. Vi vil dog altid gerne blive bedre, og derfor vil vi prioritere fortsat at gøre en indsats for at inspirere jer. Vi vil bl.a. dele ud af vores viden omkring, hvordan du bedst muligt fx kan løse opgaver, så boligejer undgår overophedning. Desuden er vi stærke på støjreducerende lydløsninger, og det vil vi i den kommende tid gerne slå et ekstra slag for, afslutter Trine Thomsen.